Често задавани въпроси (FAQ)

Мога ли да върна закупените продукти? Как става това?

Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 14 дни, считано от датата на приемане на стоката чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика. Информация за упражняване на правото на отказ е достъпна на нашият сайт. Потребителите могат да използват и друго недвусмислено изявление, което може да бъде записано на траен носител.

Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:

  1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
  4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;

Когато Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, Доставчикът възстановява всички суми, получени от Потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Доставчикът възстановява получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие, че това не е свързано с разходи за Потребителя.
За по-подробна информация, виж секция "Общи условия".

Какви са начините за заплащане?

Начините на плащане, които онлайн магазинът ни према, са Наложен платеж, Банков превод, Settle, Stripe и На изплащане с TBI Bank за суми над 100лв. Подробна информация за всяка опция можете да намерите на страницата ни за Доставка и Плащане.

Кои са куриерите, с които работите?

Работим с куриерски фирми Speedy и Econt Express.

Колко време отнема доставката?

Доставката на закупените продукти се осъществява в рамките на 2 работни дни. За поръчки над 100лв. тя е безплатна.

Искам да се регистрирам като консултант на doTERRA. Как се случва това?

Можете да намерите подробни инструкции на страницата ни Как да се регистрирам към doTERRA. Ако имате затруднения или сте несигурни, че можете да се справите сами, не се колебайте да се свържете с нас.

Сертифицирани ли са продуктите, които предлагате?

Екипът на Natural Solutions е официален консултант на doTERRA. Всички продукти са оригинални със сертифицирани произход и качество. Повече за това можете да разберете на страницата ни CPTG протокол за качество на doTERRA. Освен натуралните масла на doTERRA, на нашия сайт ще откриете и сертифицирана био натурална козметика на Alteya Organics, Wooden Spoon, Bether Cosmetics, Amalina и други.

Къде мога да науча повече за етеричните масла и начините им за употреба?

Можете да следите блога ни, където публикуваме интересни и информативни статии за ползите и начините на употреба на различните видове етерични масла. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас